Kampania „młode wilki”

Szanowni Państwo,
„to są nasze Młode Wilki! Dbają o swoje pasje, swoje sprawy i o relacje w stadzie.” – tak zaczyna się spot, główny element naszej nowej kampanii zachęcających do oferty Banków Spółdzielczych SGB. Kampanii, która wystartowała właśnie dziś i potrwa do końca roku.

Będziemy widoczni w telewizji TVN, TVP oraz TVP VOD, TVN Player i Polsat Box Go. Nasze przekazy będą obecne także w internecie, gdzie korzystamy ze sprawdzonych już narzędzi takich jak Meta, Google oraz Display&Video 360. Bardzo wierzę w to, że materiały o #MłodychWilkach będą też we wszystkich placówkach Państwa banków, na stronach i w mediach społecznościowych. Zamówione plakaty już do Państwa dotarły, a wszystkie inne materiały do kampanii (w tym również listy spotów w tv) zwiesiliśmy, jak zawsze, w intranecie Marka SGB
Kampanią dla młodych pokazujemy, że cenimy i lubimy młodych ludzi. Nie udajemy, że jesteśmy tacy sami jak oni – młodzi mają swoje sprawy i potrzeby. My, dorośli, wpieramy ich i ich wybory wtedy, kiedy tego potrzebują. To zupełnie nowy przekaz w Grupie SGB, ale jednocześnie kontynuacja tego, o czym konsekwentnie mówimy od 3 lat. O tym, że dobrze jest dbać o siebie nawzajem. Jesteśmy przy tym prawdziwi, jesteśmy bankami, które wspierają lokalne inwestycje i społeczności, działają na zasadzie wzajemności. Stroną kampanii pozostaje Taka różnica (sgb.pl), którą odpowiednio zaktualizowaliśmy.
Dbając o młodych, nie zapominamy też o dorosłych wilkach. W październiku wystartuje w lokalnych kinach kampania połączona z promocją dla dorosłych, przygotowana we współpracy z Mastercard. Widzowie zobaczą na ekranach spot, a po nim planszę zachęcającą do rejestracji karty w programie Mastercard Bezcenne Chwile i odbioru bonusowych punktów.
